Wat voor een type klant bent u?
Tel.: +31 (0)20 - 740 1500 · Tel.: +32 280 866 68 · Where service never comes second
Menu
Service Level Agreement

Service Level Agreement (SLA)

Voor IT kennis die u niet in huis hebt

Een goed werkende ICT infrastructuur is voor de meeste organisaties van cruciaal belang. Sterker nog, telefonisch niet bereikbaar zijn of problemen met uw netwerk kunnen direct invloed hebben op de winstgevendheid van uw organisatie. Bovendien gaan hardware of software problemen vaak gepaard met hoge kosten. Om te voorkomen dat belangrijke werkzaamheden stil komen te liggen biedt IT FIRST u dan ook een Service Level Agreement (SLA). Hierin kunnen –  naargelang uw behoeften - afspraken worden vastgelegd met betrekking tot ‘downtime’, onderhoud,  of additionele kosten bij onderhoud.

 

Is ICT cruciaal in uw organisatie?

Aangezien iedere organisatie anders is ingericht en hierdoor ook verschillende wensen heeft, is het van belang dat een SLA op uw wensen is afgestemd. Is uw bedrijf afhankelijk van een bepaalde storage oplossing, een mobile workstation, één specifieke server of is uw bedrijf zo ingericht dat u verschillende soorten servers gebruikt, bijvoorbeeld voor uw email, dan kan het verstandig zijn om een Service Level Agreement voor af te sluiten, Zo bent u verzekerd van de productiviteit van uw medewerkers en uw organisatie, waardoor u zich bezig kunt houden met andere zaken die er toe doen. Kortom, een SLA van IT FIRST is cruciaal wanneer uw bedrijf in grote mate afhankelijk is van uw ICT infrastructuur. Uiteraard staan uw wensen en behoeften hierbij centraal, een SLA moet volgens IT FIRST namelijk altijd maatwerk zijn.

 

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Neem dan contact met ons op voor meer informatie of het maken van een afspraak. We helpen u graag verder!