IT FIRST biedt de mogelijkheid tot het maken van een OCI punchout koppeling. Dit is een koppeling tussen uw eigen inkoopsoftware/e-procurement platform en de webshop van IT FIRST. Een OCI koppeling biedt vele voordelen voor u als IT FIRST klant en kan gezamelijk worden opgezet.


WAT ZIJN DE VOORDELEN VOOR MIJ ALS KLANT?

  • Actuele beschikbaarheid van alle producten
  • Altijd de actuele prijs raadplegen
  • Altijd actuele artikelinformatie
  • Veilig online producten bestellen
  • Artikelen hoeven niet meer in het eigen systeem onderhouden te worden

WELKE SYSTEMEN KUNNEN GEKOPPELD WORDEN?

IT FIRST biedt (momenteel) OCI ondersteuning o.b.v. het HTML protocol, dit is een algemene vorm van communicatie tussen verschillende systemen. Bent u geinteresseerd in een koppeling met onze webshop en benieuwd of uw inkoopsysteem wordt ondersteund, neem dan contact met ons op.



IT FIRST biedt u de mogelijkheid om digitaal uw (maandelijkse) facturen te ontvangen, die direct in uw systeem kunnen worden opgenomen. Hiermee verdwijnt de tijdrovende en foutgevoelige papieren rompslomp. Dit zorgt voor meer efficiëntie in de logistieke verwerking van facturen.


DE OPLOSSING

Elektronische facturatie, oftewel e-invoicing, is een van onze 'e-services', aanvullend op de facturatie-informatie die we in PDF aanbieden, en Rekeninginzicht/Expense Management met snelle overzichten en CDR-rapportages. De elektronische factuur is een digitale factuur in een standaard formaat, namelijk Universal Business Language (UBL). Alle gangbare business intelligence-programma's en financiéle systemen kunnen met (een kleine aanpassing aan) dit formaat overweg.


DE VOORDELEN

  • Snel en goedkoop: dankzij het automatiseren van menselijke handelingen wordt het administratieve proces sneller en goedkoper
  • Betrouwbaar: geen typfouten meer bij het invoeren, en daarmee minder kosten voor het herstellen van fouten
  • Duurzaam: geen papieren factuur meer, dus goed voor het milieu
  • Eenvoudig doorbelasten: klanten kunnen elektronisch verzonden gegevens direct overnemen in hun eigen computersysteem en zo nodig direct een doorbelasting naar bijvoorbeeld afdelingen maken

UW EIGEN OMGEVING

Het Klantportaal van IT FIRST biedt u de mogelijkheid om alle zaken die betrekking hebben op uw business met IT FIRST in één portaal te bekijken. Middels het Klantportaal houden wij u op de hoogte van de status van uw bestellingen, facturen en tickets.


U kunt met het Klantportaal van IT FIRST:


  • Uw offertes of bestellingen volgen
  • Uw facturen inzien, downloaden en bewaren in uw eigen archief
  • (Back)orders exporteren in Excel bestand
  • Tickets aanmaken, beheren en archiveren
  • Persoonsgegevens beheren

Het Klantportaal kan toegevoegde waarde bieden en processen versoepelen. U kunt hier inloggen of een gebruikersaccount aanvragen, zodat u gebruik kunt maken van het Klantportaal van IT FIRST.