WORKPLACE  
AS A SERVICE

IT FIRST BIEDT NU EEN "BEST OUT OF BOX EXPERIENCE"
VOOR EEN VAST BEDRAG PER MEDEWERKER PER MAAND

WAT IS WORKPLACE AS A SERVICE?

Je kunt er tegenwoordig niet omheen en je hoort het overal “IT as A Service”. Het kan worden geïnterpreteerd als een volledige ontzorging of als het gespreid betalen van je aankoop, wat is het nu precies?

De wereld is veranderd. Bij IT FIRST geloven we dat de snelheid waarmee dit is gebeurd voor enorme uitdagingen heeft gezorgd. De digitalisering en continue veranderingen van samenwerken zorgen ervoor dat jouw bedrijf agile dient te kunnen werken en lean en mean moet kunnen opereren. Het is belangrijk om focus te behouden wat voor jouw bedrijf belangrijk is, de productiviteit te verhogen en de hoofd- van de bijzaken gescheiden te houden.

Samen met u kijken we hoe de ideale (thuis)werkplek eruit ziet. Zodra we deze hebben samengesteld zorgen wij voor de bestelling. Op de achtergrond regelen onze specialisten samen met u, middels Windows Autopilot, in dat de juiste Apps, bestanden en rechten worden klaargezet in de Microsoft Azure Cloud. Zodra de nieuwe medewerker de levering thuis ontvangt, hoeft hij of zij alleen het device aan te zetten en in te loggen!

Onze specialisten hebben al zorgvuldig een aantal modellen geselecteerd welke u voor een vast bedrag per maand bij ons kunt afnemen. Het voordeel is dat uw personeel wordt uitgerust met een Premium device is en hierdoor nog beter in staat om zijn of haar werkzaamheden uit te voeren. Ook denken wij mee over de juiste accessoires en garantie. Helpdesk support is vrijwel standaard en daarnaast verlagen wij de druk op uw IT afdeling doordat veelvoorkomende gebruikersvragen niet door u beantwoord hoeven te worden.


WORKPLACE AS A SERVICE

WAT BETEKENT DIT?

Doordat we, samen met u, de (thuis)werkplek van te voren inrichten in de Azure cloud zijn we in staat deze te leveren waarbij de gebruiker met minimale inzet gelijk aan de slag kan. We regelen dit allemaal in voor een vast bedrag per maand zodat u geen kostbare investering hoeft te doen. U maak wel direct gebruik van de laatste technologie en kan nog productiever werken.

HOE GAAN WIJ TE WERK?

We selecteren de ideale (thuis)werkplek met de bijbehorende accessoires, software en support. Tijdens het bestelproces richten we, samen met u, middels Microsoft Intune en Microsoft Autopilot, de gewenste configuratie in. Na levering is de eindgebruiker in staat om geheel zelfstandig direct aan de slag te gaan, zonder tussenkomst van uw ICT afdeling!

WAT ZIJN DE VOORDELEN?

  1. Altijd werken met de laatste technologie

  2. Voorspelbare kosten

  3. Vermindering in complexiteit

  4. Verlaging van werkdruk op uw IT afdeling

  5. Optimale gebruikerservaring

BEKIJK DE VERSCHILLENDE MOGELIJKHEDEN

Creëer de optimale gebruikservaring met vendor naar keuze 

MICROSOFT WAAS

We vragen ontzettend veel van onze laptops tegenwoordig. Surface heeft het allemaal, het is een perfecte combinatie van een krachtige laptop, een tablet met HD-scherm en een revolutionaire notebook. Naast deze functionaliteit bieden we de zakelijke eindgebruiker aanvullende diensten zoals Advanced Exchange, Premium accessoires, Microsoft 365 en dit alles voor een vaste prijs per maand.

MEER INFORMATIE

HP WAAS

HP Workplace as a Service (WaaS) is een modern servicemodel waarmee u uw gebruikers in staat stelt om eenvoudig de juiste hardware, ondersteuning, apparatuurbeheer- en lifecycleservices af te nemen die zij voor werk nodig hebben.

MEER INFORMATIE

LENOVO WAAS

Het succes van je bedrijf hangt af van je medewerkers, die steeds vaker thuiswerken. Het is een hele uitdaging om ervoor te zorgen dat ze beschikken over de nieuwste apparaten in een toch al moeilijke economie en om die apparaten op afstand te implementeren en te beveiligen. IT FIRST gaat samen met Lenovo DaaS deze uitdagingen aan!

MEER INFORMATIE

Kunt u niet wachten?

Neem dan contact op met uw accountmanager


Neem contact op

Het is voor veel ondernemeningen een hele uitdaging om een betrouwbaar, veilig en betaalbaar WIFI netwerk aan te leggen. Kosten, Kennis en Tijd zijn elementen die niet altijd voorhanden of in te regelen zijn.


IT FIRST WiFi-as-a-Service (WaaS) dienst is dé oplossing voor bedrijven en instellingen die een zorgeloos, veilig en betrouwbaar WIFI netwerk willen.

Het unieke van WiFi-as-a-Service is de flexibiliteit. U bent niet gebonden aan een (dure) investering of een langdurig contract, maar neemt een draadloos netwerk (Wireless LAN) als dienst af. En dat biedt voordelen.


  • Budget vriendelijk, Vast laag bedrag per maand inclusief hardware
  • Geen zorgen, Een zorgeloos en volledig beheerd WiFi-netwerk
  • Hoge beveiliging, Maximaal beveiligd en zeer hoge beschikbaarheid
  • Makkelijk schalen, Kosteloos op- en afschalen
  • Direct inzicht, Eenvoudig inzicht via gepersonaliseerde app
  • Volledig gedekt, Vervanging defecte hardware
  • Altijd opzegbaar, Geen langdurig contract, per maand opzegbaar
  • Office 365 ready, Office 365 en Skype for Business integratie

HET NIEUWE WIFI

Met de Wifi-as-a-Service van IT FIRST creëert u een kostenbesparend, schaalbaar en betrouwbaar netwerk voor uw gebruikers en relaties. Volledig toepasbaar in medische of publieke sector, warehousing of op kantoor, IT FIRST WaaS sluit naadloos aan bij de behoeften van uw organisatie.

IT FIRST is gespecialiseerd in het leveren van flexibele en bedrijfspecifieke IT-oplossingen op basis van Microsoft Cloud-technologie. Deze diensten, zoals Azure en Office 365, maakt het mogelijk om uw bedrijfsprocessen optimaal te ondersteunen of zelfs te vervangen.

OFFICE 365 BUSINESS



Office 365 Business

10 ,05 per gebruiker/maand
maandabonnement
  • Het meest geschikt voor bedrijven die Office-toepassingen, en bestandsopslag en delen in de cloud nodig hebben. Exclusief zakelijke e-mail.

    Inclusief Office-toepassingen:
    Outlook Word Excel Powerpoint
    Onenote Access

    Inbegrepen services:
    OneDrive






Office 365 Business Essentials

4 ,80 per gebruiker/maand
maandabonnement
  • Het meest geschikt voor bedrijven die zakelijke e-mail en andere zakelijke services nodig hebben. Exclusief Office-toepassingen.

    Inclusief Web-applicaties:
    Outlook Word Excel Powerpoint




    Inbegrepen services:
    Exchange OneDrive SharePoint Skype
    Teams


Office 365 Business Premium

12 ,12 per gebruiker/maand
maandabonnement
  • Het meest geschikt voor bedrijven die zakelijke e-mail, Office-toepassingen en andere zakelijke services nodig hebben.


    Inclusief Office-toepassingen:
    Outlook Word Excel Powerpoint
    Onenote Access

    Inbegrepen services:
    Exchange OneDrive SharePoint Skype
    Teams


OFFICE 365 ENTERPRISE



Office 365 ProPlus

14 ,75 per gebruiker/maand
maandabonnement
  • Het meest geschikt voor bedrijven die alleen gebruik maken van Office-toepassingen en geen behoefte hebben aan online services. Exclusief zakelijke e-mail.

    Inclusief Office-toepassingen:
    Outlook Word Excel Powerpoint
    Onenote Access

    Inbegrepen services:
    OneDrive






Office 365 Enterprise E1

7 ,78 per gebruiker/maand
maandabonnement
  • Het meest geschikt voor bedrijven die zakelijke e-mail, Office-toepassingen en andere zakelijke services nodig hebben.


    Inclusief Web-applicaties:
    Outlook Word Excel Powerpoint




    Inbegrepen services:
    Skype






Office 365 Enterprise E3

22 ,52 per gebruiker/maand
maandabonnement
  • Het meest geschikt voor bedrijven die zakelijke e-mail, Office-toepassingen en andere zakelijke services nodig hebben.


    Inclusief Office-toepassingen:
    Outlook Word Excel Powerpoint
    Onenote Access

    Inbegrepen services:
    Exchange OneDrive SharePoint Skype
    Teams


De continuïteit van uw ICT-omgeving wordt gerealiseerd door pro-actief- en remote beheer en regelmatig onderhoud. Mogelijke issues worden zo tijdig gesignaleerd en adequaat opgelost. Uw ICT blijft volledig up-to-date.


U heeft bij IT FIRST de mogelijkheid om te kiezen uit een Strippenkaart of Open Support.


STRIPPENKAART

U stelt samen met IT FIRST vast hoeveel strippen u voornemens bent om af te nemen.


Een strippenkaart geeft u het recht op telefonische en on-site support.

Voor elke actie wordt?één of meerdere strippen afgenomen. Eén strip staat voor X minuten support.


U kunt kiezen uit?strippenkaarten met een reactietijd welke varieert van 4 tot 16 uur.


OPEN SUPPORT

Open support wordt vastgelegd in een maatwerk overeenkomst. Gebaseerd op wensen en eisen die we gezamenlijk vaststellen worden hierin onder ander reactietijden, urgentie- en serviceniveaus vastgelegd.