ALGEMEEN
Wij zijn geopend op werkdagen van 8:00 tot 17.30u
Je kan bij ons betalen via
iDeal
(Mollie), via
bankoverschrijving
(vooruitbetaling),
op rekening
(achteraf) mits u kredietwaardig bent, via
Paypal
en met
creditcard
.
BESTELLEN
Het is niet mogelijk om jouw bestelling(en) af te halen. Wij werken met geautomatiseerde magazijnen gevestigd door heel Nederland. Deze magazijnen hebben geen afhaalbalie.
Wij hanteren Next Business Day Delivery, wat inhoudt dat als je voor 16:00 een bestelling plaatst, deze de volgende werkdag geleverd wordt. Mits het product op voorraad is en geen speciale configuratie betreft.
ANNULEREN & RETOUR
Voor alle retourzendingen moet bij ons een RMA-nummer worden aangevraagd. Dit kan je doen d.m.v. het retourformulier
KLANTPORTAAL
Ons klantportaal biedt je de mogelijkheid om alle zaken, die betrekking hebben op jouw business met IT FIRST, in één portaal te bekijken. Middels het Klantportaal houden we je op de hoogte van de status van offertes en bestellingen, facturen en tickets!
- Offertes of bestellingen volgen
- Facturen inzien, downloaden en bewaren in uw eigen archief
- (Back)orders exporteren in Excel bestand
- Status van retouren en/of reparaties inzien
- Persoonsgegevens beheren
Bij ons kan je, als vaste klant, je eigen assortiment laten samenstellen en weergeven in de webshop. Je eigen product catalogus, zodat zoeken niet meer nodig is!
- Direct de producten beschikbaar welke je vaak besteld
- Speciale producten welke niet te koop zijn in de reguliere webshop van IT FIRST
- Speciale bundels - combinatie van diverse producten
- Producten met afgesproken prijzen
FACTUREN
Jazeker! Wij bieden je de mogelijkheid om digitaal de (maandelijkse) facturen te ontvangen, die direct in het systeem kunnen worden opgenomen. Hiermee verdwijnt de tijdrovende en foutgevoelige papieren rompslomp. Dit zorgt voor meer efficiëntie in de logistieke verwerking van facturen.
- Snel en goedkoop: dankzij het automatiseren van menselijke handelingen wordt het administratieve proces sneller en goedkoper
- Betrouwbaar: geen typefouten meer bij het invoeren, en daarmee minder kosten voor het herstellen van fouten
- Duurzaam: geen papieren factuur meer, dus goed voor het milieu
E-PROCUREMENT
Jazeker! Wij bieden de mogelijkheid tot het maken van een punchout koppeling o.b.v. OCI HTML of cXML. Een koppeling biedt vele voordelen voor jou als IT FIRST klant en kan gezamenlijk worden opgezet.
- Actuele beschikbaarheid van alle producten
- Altijd de actuele prijs raadplegen
- Altijd actuele artikelinformatie
- Veilig online producten bestellen
- Artikelen hoeven niet meer in het eigen systeem onderhouden te worden
VOORWAARDEN
Op al onze offertes, overeenkomsten en opdrachtbevestigingen zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing. De algemene voorwaarden zijn gedeponeerd onder nummer 5009 1247 bij de Kamer van Koophandel Amsterdam
Wij vinden jouw privacy belangrijk. Wij hechten dan ook grote waarde aan het zorgvuldig en veilig omgaan met gegevens van opdrachtgevers, werknemers, leveranciers en bezoekers van onze website. Dit doen we in overeenstemming met de privacy wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming