KLANTEN
SERVICE

Vind hier je antwoord op veelgestelde vragen.

Staat je vraag en niet bij of blijft hij onbeantwoord? 
Neem dan contact met ons op via  klantenservice@itfirst.nl  of  bel 020 - 740 1500

ALGEMEEN

Wij zijn geopend op werkdagen van 8:00 tot 17.30u

Je kan bij ons betalen via  iDeal (Mollie), via  bankoverschrijving (vooruitbetaling),  op rekening (achteraf) mits u kredietwaardig bent, via  Paypal  en met  creditcard .

BESTELLEN

Het is niet mogelijk om jouw bestelling(en) af te halen. Wij werken met geautomatiseerde magazijnen gevestigd door heel Nederland. Deze magazijnen hebben geen afhaalbalie.

Wij hanteren Next Business Day Delivery, wat inhoudt dat als je voor 16:00 een bestelling plaatst, deze de volgende werkdag geleverd wordt. Mits het product op voorraad is en geen speciale configuratie betreft. 

Wij bezorgen binnen Nederland op iedere gewenste locatie. In Europa leveren wij in de meeste landen, maar neem hiervoor contact met ons op via email of bel 020-7401500

ANNULEREN & RETOUR

Voor alle retourzendingen moet bij ons een  RMA-nummer  worden aangevraagd. Dit kan je doen d.m.v. het retourformulier 

KLANTPORTAAL

Ons klantportaal biedt je de mogelijkheid om alle zaken, die betrekking hebben op jouw business met IT FIRST, in één portaal te bekijken. Middels het Klantportaal houden we je op de hoogte van de status van offertes en bestellingen, facturen en tickets!

  •   Offertes of bestellingen volgen 
  •   Facturen inzien, downloaden en bewaren in uw eigen archief 
  •   (Back)orders exporteren in Excel bestand 
  •   Status van retouren en/of reparaties inzien
  •   Persoonsgegevens beheren 

Bij ons kan je, als vaste klant, je eigen assortiment laten samenstellen en weergeven in de webshop. Je eigen product catalogus, zodat zoeken niet meer nodig is!

  •   Direct de producten beschikbaar welke je vaak besteld 
  •   Speciale producten welke niet te koop zijn in de reguliere webshop van IT FIRST  
  •   Speciale bundels - combinatie van diverse producten  
  •   Producten met afgesproken prijzen  

FACTUREN

Jazeker! Wij bieden je de mogelijkheid om digitaal de (maandelijkse) facturen te ontvangen, die direct in het systeem kunnen worden opgenomen. Hiermee verdwijnt de tijdrovende en foutgevoelige papieren rompslomp. Dit zorgt voor meer efficiëntie in de logistieke verwerking van facturen.

  •   Snel en goedkoop: dankzij het automatiseren van menselijke handelingen wordt het administratieve proces sneller en goedkoper  
  •   Betrouwbaar: geen typefouten meer bij het invoeren, en daarmee minder kosten voor het herstellen van fouten 
  •   Duurzaam: geen papieren factuur meer, dus goed voor het milieu 

E-PROCUREMENT

Jazeker! Wij bieden de mogelijkheid tot het maken van een punchout koppeling o.b.v. OCI HTML of cXML. Een koppeling biedt vele voordelen voor jou als IT FIRST klant en kan gezamenlijk worden opgezet.

  •   Actuele beschikbaarheid van alle producten 
  •   Altijd de actuele prijs raadplegen 
  •   Altijd actuele artikelinformatie 
  •   Veilig online producten bestellen 
  •   Artikelen hoeven niet meer in het eigen systeem onderhouden te worden 

VOORWAARDEN

Op al onze offertes, overeenkomsten en opdrachtbevestigingen zijn onze  Algemene Voorwaarden   van toepassing. De algemene voorwaarden zijn gedeponeerd onder nummer 5009 1247 bij de Kamer van Koophandel Amsterdam

Wij vinden jouw privacy belangrijk. Wij hechten dan ook grote waarde aan het zorgvuldig en veilig omgaan met gegevens van opdrachtgevers, werknemers, leveranciers en bezoekers van onze website. Dit doen we in overeenstemming met de privacy wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming