Een sectie ondertitel
Je kunt er tegenwoordig niet omheen en je hoort het overal “IT as A Service”. Het kan worden geïnterpreteerd als een volledige ontzorging of als het gespreid betalen van je aankoop, wat is het nu precies?
De wereld is veranderd. Bij IT FIRST geloven we dat de snelheid waarmee dit is
gebeurd voor enorme uitdagingen heeft gezorgd. De digitalisering en continue
veranderingen van samenwerken zorgen ervoor dat
jouw bedrijf agile dient te kunnen werken en lean
& mean
moet kunnen opereren. Het is belangrijk om focus te behouden wat voor jouw
bedrijf belangrijk is, de productiviteit te verhogen en de hoofd- van de
bijzaken gescheiden te houden. Inmiddels
is iedereen het eens, IT zou onzichtbaar achter de schermen moeten werken en zo
vanzelfsprekend zijn als stroom uit het stopcontact. Uiteraard moet het
compliant zijn, veilig én allemaal zonder dat het ten kosten gaat van de
klantbeleving.
Elke zakelijke gebruiker is consument en andersom. Het is dan ook helemaal niet
gek dat we allemaal steeds meer op een andere en verschillende manieren aan het
consumeren zijn. Bij IT FIRST begrijpen wij dit dan ook als geen ander. IT
FIRST heeft daarom een “As a Service” werkplek propositie ontwikkeld waarbij we
zaken voor u uit handen nemen die nodig zijn om de ideale gebruikerservaring te
evenaren. Daarnaast zorgen we ervoor dat de belasting op de IT afdeling vrijwel
nihil is.
Daar er veel bedrijven nog gesloten zijn of de bezetting minimaal is, maakt het
voor de IT en de helpdesk afdelingen het
niet altijd even makkelijk. Niet alles kan op afstand verholpen worden. Het verwelkomen en onboarden van een nieuwe collega moet een
feestje zijn. Niets minder dan “The best out of box Experience” is genoeg. De
centrale vraag is natuurlijk:
hoe regel je dit voor jouw bedrijf het beste in?
Onze specialisten hebben al zorgvuldig een aantal modellen geselecteerd welke u voor een vast bedrag per maand bij ons kunt afnemen. Het voordeel is dat uw personeel wordt uitgerust met een Premium device en hierdoor nog beter in staat is zijn of haar werkzaamheden uit te voeren. Ook denken wij mee over de juiste accessoires en garantie. Helpdesk support is vrijwel standaard en daarnaast verlagen wij de druk op uw IT afdeling doordat veelvoorkomende gebruikersvragen niet door u beantwoord hoeven te worden.
Wilt u meer weten? Kijk snel op deze pagina of neem contact op.
Je kunt er tegenwoordig niet omheen en je hoort het overal “IT as A Service”. Het kan worden geïnterpreteerd als een volledige ontzorging of als het gespreid betalen van je aankoop, wat is het nu precies?
De wereld is veranderd. Bij IT FIRST geloven we dat de snelheid waarmee dit is
gebeurd voor enorme uitdagingen heeft gezorgd. De digitalisering en continue
veranderingen van samenwerken zorgen ervoor dat
jouw bedrijf agile dient te kunnen werken en lean
& mean
moet kunnen opereren. Het is belangrijk om focus te behouden wat voor jouw
bedrijf belangrijk is, de productiviteit te verhogen en de hoofd- van de
bijzaken gescheiden te houden. Inmiddels
is iedereen het eens, IT zou onzichtbaar achter de schermen moeten werken en zo
vanzelfsprekend zijn als stroom uit het stopcontact. Uiteraard moet het
compliant zijn, veilig én allemaal zonder dat het ten kosten gaat van de
klantbeleving.
Elke zakelijke gebruiker is consument en andersom. Het is dan ook helemaal niet
gek dat we allemaal steeds meer op een andere en verschillende manieren aan het
consumeren zijn. Bij IT FIRST begrijpen wij dit dan ook als geen ander. IT
FIRST heeft daarom een “As a Service” werkplek propositie ontwikkeld waarbij we
zaken voor u uit handen nemen die nodig zijn om de ideale gebruikerservaring te
evenaren. Daarnaast zorgen we ervoor dat de belasting op de IT afdeling vrijwel
nihil is.
Daar er veel bedrijven nog gesloten zijn of de bezetting minimaal is, maakt het
voor de IT en de helpdesk afdelingen het
niet altijd even makkelijk. Niet alles kan op afstand verholpen worden. Het verwelkomen en onboarden van een nieuwe collega moet een
feestje zijn. Niets minder dan “The best out of box Experience” is genoeg. De
centrale vraag is natuurlijk:
hoe regel je dit voor jouw bedrijf het beste in?
Onze specialisten hebben al zorgvuldig een aantal modellen geselecteerd welke u voor een vast bedrag per maand bij ons kunt afnemen. Het voordeel is dat uw personeel wordt uitgerust met een Premium device en hierdoor nog beter in staat is zijn of haar werkzaamheden uit te voeren. Ook denken wij mee over de juiste accessoires en garantie. Helpdesk support is vrijwel standaard en daarnaast verlagen wij de druk op uw IT afdeling doordat veelvoorkomende gebruikersvragen niet door u beantwoord hoeven te worden.
Wilt u meer weten? Kijk snel op deze pagina of neem contact op.